Concediu Albena – Hotel Vita Park

Anul acesta cel de-al doilea concediu  l-am petrecut în Bulgaria. Primul a fost în Italia , și am vorbit în 3 articole despre cum a fost acolo.

Cel de-al doilea am ales să îl petrecem la mare și am ales Bulgaria. Poate pentru unii Bulgaria e așa cum e pentru mine Suceava:) Dar având în vedere că eu petrec cam 12-1 3 ore pe drum până să ajung acolo, este o adevărată aventură. Acum doi ani am fost în Sunny Beach iar anul acesta am ales Albena. Mai avem în plan Nisipurile de Aur împreună cu Varna și am cam terminat cu Bulgaria :).

Nu suntem genul care să meargă de două ori în același loc, și de obicei când mergem într-un loc, vizităm ce tot ce se poate vizita.

Concediu  și cazare în Albena

Concediu l-am rezervat încă de prin ianuarie și nu știam ce ne va aștepta. După cum am zis nu ne place să mergem de două ori în același loc/hotel și cum Sunny Beach și Nessebar văzusem, multe opțiuni în Bulgaria nu mai aveam. Pentru că auzisem de Hotel Vita Park din Albena că ar fi ok, ne-am îndreptat atenția către el. Recenzii pe net nu am găsit foarte ok, dar pe noi treaba asta nu  prea ne intimidează pentru că marea majoritate merg la 3 stele și au pretenții pentru 5.

Hotelul ok, curățel chiar nu avem de ce să ne plângem. Curățenie s-a făcut zilnic, prosoapele s-au schimbat. Nimic de obiectat. La masa totul a fost ok. Desi este zona și în interior si afara parca tot e puțin și uneori mai aveam de așteptat pana sa se elibereze o masa. Bine asta daca nimeream atunci la orele de vârf că în rest nu erau probleme. Mancarea bună, gustoasa, difersificată. 2 supe diferite zilnic, pizza, fructe de mare , peste , fructe si prajoturi diferite. Oricat ai fi de mofturos tot gaseai ceva sa mananci.

Hotelul are si piscina dar noi nu am fost la ea fiindca am profitat din plin de aqua parkul de care dispune hotelul.  Despre animatia de pe timpul zilei nu stiu sa spun fiindca nu am fost prin zona, insa seara erau spectacole dragute oferite de animatorii hotelului.

Hotelul departe de plaja

Fiind all inclusiv se puteau servi băuturi și ceva snack atât la barul piscinei cât și la restaurantul de pe plajă. De asemenea aveai bar și în lobby unde aveai cam de toate.  Hotelul are plajă privată și clienții dispun de 2 șezloange cu umbrelă la plajă. Hotelul este cam departe de plaja dar pentru asta este pus la dispozitie un autobuz care circula permanent. Astfel ca ajungi foarte repede la plaja si  de la plaja la hotel.

Aqua park la hotel Vita Park

De asemenea în prețul biletului intră și intrarea gratis la Aqua park de cate ori vrei tu să intri. Noi aici ne-am cam petrecut toata vacanta. Aici animatie , concursuri, topogane de tot felul, piscine si locuri de joaca pentru copii mici. Ne-am dat în toate și chiar ne-am distrat de minune. Acest Aqua park  face toți bani si desi nu ne place să ne întoarcem la acelasi hotel am face-o pentru distractia asigurata.

Albena o stațiune mică lipsită de atracții turistice

Am cam luat stațiunea la pas și am văzut ce are de oferit, am luat și un trenuleț care la fel ne-a făcut turul stațiunii și ne-a dus prin  locuri care le știam deja.

Nu știu dacă știi dar undeva în centul stațiunii sunt niște scări rulante care urcă și coboară un deal, chestia asta mi s-a părut interesantă și am făcut și noi o tură:).  Am trecut și prin rezervația Balta și cam asta e fost tot ce mi s-a părut deosebit.

În rest totul exact ca în orice stațiune, tarabe cu multe suveniruri și multe terase. Stațiunea destul de mică și sincer după ce se termină perioada asta estivală, cred că nu mai stă nimeni pe acolo. E mort totul.

Albena este o stațiune mica care nu m-a impresionat cu nimic, insă pentru Aqua park m-as intoarce 🙂 in rest nu. A un alt lucru care imi place la statiune este acela ca e aproape de Balcic si asa am reusit intr-o zi sa vizitam Castelul Reginei Maria. Click daca vrei sa aflii cum am ajuns acolo si cat a costat totul.

Tu ai fost in Bulgaria? Ce statiune recomanzi si la ce hoteluri ai stat?

Deyutza

4 Comments

1. Bine de reținut. Eu nu prea am fost atrasă de Bulgaria, nu aș putea spune de ce. Am auzit însă și oameni mulțumiți și foarte încântați, dar și mai puțin. Cam exact cum povestești tu a fost și opinia copiilor mei.

• Sincer noi nu suntem mofturosi si cu siguranta daca am sta mai bine finanaciar am alege si alte tari.. 🙂 Pana una alta ne multumim Cu Bulgaria care este net superiora peste Romania