5 motive să ajungi în Delta Dunării

De câțiva ani mă tot gândesc cum să facem să ajungem și noi în Deltă.O cazarea in Delata Dunării e destul de simplu de găsit.De fapt am și găsit chiar la Dolphin Camping în Sfântu Gheorghe .

M-am tot interesat de-a lungul timpului și am găsit diferite locuri de cazare. Posibilitatea de cazare este foarte numeroasă poți găsi cazare căsuțe, pensiuni , vile sau hoteluri plutitoare.

Sfântu Gheorghe Deltă este un loc care am observat că în ultimii ani e tot mai vizitat. Am auzit și pe la prietenii de acest loc și asta ne-a făcut să ne dorim să ajungem și noi cât mai curând. Să găsești cazare sfântu Gheorghe în Deltă e destul de ușor după cum am mai spus .. iar prețurile sunt acceptabile pentru toate buzunarele.

Acum că am găsit locul de cazare în Delta Dunării la Dophin Camping și că m-am hotărât cât de cât nu îmi rămâne decât să mă interesez ce aș putea face în aceste locuri.

Am tot auzit povești cum că ar fi frumos, peisaje de vis , plimbări prin Deltă dar am auzit de asemenea că te mănâncă țânțarii la greu, că nu e tocmai atât de frumos pe cât se spune și multe altele.De aceea ne dorim să ajungem și noi. Atât eu cât și soțul dar și copilul iubim apa, soarele dar și natura…. ne place să privim frumusețile naturii și de aceea cred că o săptămână în Sfântu Gheorghe Deltă ne-ar prinde bine.

O cazare la căsuțe nu poate decât să ne bucure pentru că astfel suntem mai aproape de natură și la hotel poți merge oriunde să te cazezi.

5 motive să ajungi în Deltă

ce poți face aici

1. Primul lucru pe care trebuie să îl ții minte înainte de a merge în Deltă este că trebuie să te interesezi de taxele și permisele speciale pentru pescuit în Deltă ,asta dacă ție sau soțului tău vă place să pescuiți. Pe mine nu mă încântă în mod deosebit dar al meu e tare încântat și ar vrea o zi la pescuit.Poți obține astfel de permise destul de ușor, dar nu trebuie să îți lipsească pentru că altfel te poți trezi cu amenzi.
  2.  În Deltă găsești peste 320 de specii de păsări, birdwaching fiind o activitate des întâlnită acolo. Amatorii de fotografie sunt și ei niște fericiți pentru peisaje întâlnite.

3.  Excursii: Nu trebuie ratate excursiile

• Vizitarea salbei de lacuri dintre Crișan și Mila 23
  • Padurea Letea – un loc legendar, obligatoriu de vizitat de toți cei care sunt pasionați de explorări și aventuri. Pădurea Letea este considerată singura jungla din Europa
  • Mila 23 – Satul olimpicilor, Mila 23 este un mic sat pescăresc ce a păstrat farmecul arhitecturii și tradițiilor lipovenești, dar și casa bătrânească a lui Ivan Patzaikin
  • Locul de vărsare al Dunării în Marea Neagra
  • Satele pescărești cu specific românesc, lipovenesc sau ucrainean.

4. Activități de agrement și relaxare

• Plaja și înot
  • cinema în aer liber

5. O seară lipovenească

Dacă ai ajuns în Deltă nu poți pleca de aici  fără să încerci o seara tradițională lipovenească, cu mâncare specifică, muzică și dansuri locale.

Acestea fiind spuse am făcut programul pe 5 zile și clar am ce să fac în Delta Dunării. Vreau să ajung acolo neapărat și e posibil să îmi fac rezervare chiar din toamna asta pentru a fii sigură că prind locuri exact în perioada care vreau.

A să nu uităm pe lângă cele 5 motive de  ajunge în Deltă nu uita și de neplăcerile cauzate de țânțari așa că înarmează-te cu multe spray-uri antițânțari.

Ce zici te-am convins?Vii cu mine la anul în Delta Dunării ?

Deyutza

3 Comments

1. Am ajuns de cateva ori in Delta si iti garantez ca este foarte frumos. Am mers vara si m-as intoarce cu drag.