Ce iti trebuie pentru un blog de succes?

Peste 80% din toate persoanele cu care vorbesc cred ca principala activitate a unui blogger este efectiv sa scrie articole .Gresit – un blogger e mai mult de atat .

Daca vrei un blog de
succes, redactarea de articole va trebui sa nu iti ocupe mai mult de
10-15% din timpul total acordat blogging-ului!

 Pentru inceput vreau sa precizez ca exista doua tipuri de bloguri, in
functie de scopul lor. Exista bloguri personale si exista blog-uri de
firma. Primele prezinta opinii personale ale autorului si au ca scop
atragerea de trafic si eventual monetizarea lui prin reclame catre terte
persoane. Al doilea tip prezinta in general articole despre serviciile
si produsele firmei si au ca scop doar atragerea traficului in scopul
promovarii produselor companiei.

Sunt mii si mii de bloguri in care zilnic apare mii si mii de postari.Daca vrei ca si postarea ta sa fie in top atunci trebuie sa urmezi cativa pasi simpli.
In primul rand articolele trebuie sa fie foarte bune si nu doar cateva cuvinte trase de par .
  In cazul in care tot ce faci e sa scrii articole pe blog, atunci traficul
tau va fi unul foarte mic, mult mai mic raportat la munca pe care o
depui. Google iti va aduce ceva utilizatori, undeva intre 50 si 100 pe
zi, ceea ce este o cifra foarte mica si nu merita efectiv munca.

 Exceptand cazul in care scrii articole geniale sau esti o supervedeta,
lumea nu o sa fie foarte interesata de blogul tau. In esenta, blog-ul
tau este un produs, ca muuuulte altele, pe care vrei sa il “vinzi”
oamenilor. Plata nu este in bani ci in timp. Si ca oricarui produs,
trebuie sa ii faci reclama. Evident, cu cat mai multi vad oferta ta, cu
atat mai multi vor ajunge sa iti consume produsul.
Pentru ca blogul tau sa fie cunoscut, trebuie sa incepi si promovarea lui .

 Postarea articolelor tale pe forum-uri sau grupuri de Facebook
relevante. Cuvantul cheie e “relevante”. Nu puneti articole in locuri
unde nu au ce cauta
 Stabilirea de parteneriate pentru schimb de articole sau postari de Facebook.

 Distribuirea de articole catre presa. Daca ati scris ceva care seamana a
stire atunci o puteti trimite catre presa. Daca este interesanta atunci
veti avea surprize placute.
 Postari contra promovare. Voi scrieti un articol, review, prezentare,
etc… Iar firma care promoveaza acel produs scrie pozitiv despre voi sau
se lauda cu faptul ca cineva a scris de bine despre produsul lor. In
general asta se cam cumpara – e promovare, dar, daca sunteti la inceput,
asta e.

 De cate ori s-a intamplat sa intrati din nimereala pe un site/blog sa
cititi ceva acolo, sa vi se para ok, dar dupa o vreme sa uitati de
site-ul respectiv.Daa am patit-o si eu de foarte multe ori.
Si e  greu cand tu chiar vrei sa mai citesti acel site dar nu ai unde sa te abonezi .

Aboneaza-te la newsletter-ul meu si vei primi primul articolele” Ar putea fi o sansa pentru tine ca o persoana sa se reintoarca pe site-ul tau.Eu una cam asa ma reintorc atunci cand mai gasesc cate una articol interesant.
Plugin-uri care ofera ceva (sau deblocheaza o zona ascunsa a continutului) celor care dau like paginii de Facebook sau Twitter. – Pe mine sincer ma dispera treaba asta, dar poate la unii merge .

Retentia este componenta care face ca traficul site-ului vostru sa
creasca semnificativ in timp. Prin promovare aduc un numar de oameni,
insa este foarte greu sa cresti constant numarul lor. Prin retentie
insa, lista ta de abonati sau numarul fanilor pe FB va fi din ce in ce
mai mare si va genera din ce in ce mai mult trafic FARA un efort
suplimentar.
Pentru mai multe informatii despre seo si nu numai le poti afla accesand http://seomark.ro/facebook/ sau http://seomark.ro/servicii-seo/ .

Deyutza

4 Comments

  1. Citesc blogurile care au subiecte interesante sau subiecte care ma intereseaza pe mine. In general sunt abonata newsletter si imi vine mai usor sa selectez ceea ce ma intereseaza.

  2. Interesant dar cam sumar tot. Retentia e buna dar cu ajungem la ea? Doar prin promovare si abonati la newsletter? Mai sunt si altele, un micsponsored post, un tag la persoana/produsul/locul de care vorbesti…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *