Caravana NIVEA #LikeYourself





NIVEA lansează caravana #LikeYourself, un proiect
educațional ambițios, dedicat adolescentelor
Începând din octombrie 2016, caravana NIVEA #LikeYourself
va vizita liceele din țară pentru a le vorbi elevelor despre importanța
îngrijirii pielii

În era rețelelor de socializare, părerea celorlalți face parte din stilul
nostru. Noua măsură a popularității și a încrederii în noi au devenit
like-urile de pe Facebook sau Instagram, fenomen accentuat în rândul
adolescentelor. În acest context, NIVEA România anunță lansarea campaniei #LikeYourself, un proiect educațional ambițios care își propune să transmită, fetelor,
că îngrijirea este primul pas pentru a avea încredere în ele și pentru a se
simți bine în pielea lor.
Ideea
campaniei #LikeYourself a pornit de la un studiu recent*, conform căruia doar 10% dintre românce consideră că este
important să aibă grijă de pielea lor
, România situându-se pe ultimul loc
în regiune la acest capitol. Rezultatele cercetării mai arată că, în anul 2015,
doar una din trei gospodării din țara noastră a achiziționat cel puțin o dată pe parcursul unui an o cremă de
față sau de corp.
Pentru
că obiceiurile de îngrijire se formează în adolescență, campania #LikeYourself se adresează tinerelor,
cu provocarea de a-și da primul Like
ele însele și de a deveni o sursă de inspirație pentru cei din jur.
„Adolescența este perioada în care ne conturăm
atitudinile și ne formăm multe dintre obiceiurile cu privire la rutina noastră
de îngrijire. De aceea, e foarte important să primești informația potrivită la
momentul potrivit. Prin campania #Likeyourself ne propunem să fim alături de
consumatoarele noastre de mâine și să le transmitem că îngrijirea este primul
pas spre a se simți bine în pielea lor
,
a declarat Carmen Pavel, Marketing Manager,
Beiersdorf România.
Caravana
NIVEA #LikeYourself începe turul național pe 25 octombrie.
În
fiecare liceu, va avea loc o sesiune de o oră în care echipa NIVEA va discuta cu
adolescentele despre importanța îngrijirii pielii.
Pentru
ca sesiunea să fie interactivă și interesantă, NIVEA a lansat și aplicația de mobil #LikeYourself, prin care elevele au acces
la informații despre rutina de îngrijire și produsele care li se potrivesc, sfaturi
și recomandări de îngrijire și make-up, quizuri și concursuri.
Pentru
a afla mai multe detalii despre campania #LikeYourself, urmăriți site-ul NIVEA și pagina de Facebook.

Despre NIVEA:
Cu o
istorie de peste 100 de ani, NIVEA reprezintă expresia inovaţiei şi calităţii
superioare în sfera produselor destinate îngrijirii pielii, fiind unul dintre
cele mai mari şi mai importante branduri globale.

Manifestând
mereu grijă pentru oameni, NIVEA a ajuns să fie, de-a lungul timpului, mai mult
decât o marcă de îngrijire personală, devenind parte din familie.

Deyutza

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *